Itt jártatok

2016. augusztus 4., csütörtök

Hacks for cats #1

Hacks for cats #1

Sziasztok! Mára egy tippel jöttem Nektek! (Igazából nem tudom, hogy olvassa-e egyáltalán valaki, vagy járt-e itt valaki, de ha betévedtek, én nagyon boldog leszek. Na, hát ennek a mondatnak se füle se farka.) Tehát egy úgymond "hack"-nek néztem utána. 
Minden macskásnak (meg hosszú szőrű kutyásnak) napi probléma, hogy miután felkelt kedvencünk egy párnáról, a kanapéról, vagy akár ágyról, eszméletlen mennyiségű szőrt hagy maguk után. Ezt mint tudjuk, nagyon nehéz letakarítani, mert mindenhez ragad. 
A leggyorsabban úgy tudod eltüntetni, ha felveszel egy gumikesztyűt, és az érintett területet körkörösen "simogatni" kezded. A végén a gumikesztűre lesz tapadva a szőr, amit lemoshatsz (persze csak miután a szőr nagy részét kidobtad, nehogy eldugítsd nekem a lefolyótokat otthon :D) vagy ha menthetetlen, akár az egészet kidobhatod, és ezt nem azért mondom, hogy pazarlásra buzdítsalak, hanem azért, mert egy gumikesztyű nem olyan horrorisztikus árú. (Najó, van olyan is) Berakok egy képet is, hogy lássátok pontosan mire gondolok:
Remélem tudtam segíteni! :) További szép napot! 

               c-c-c-ALIZ-c-c-c

U.I.: Az Aliz csak bloggernév :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése